Nyheder

"Do more of what makes you HAPPY!"

 

Ring: 20 96 78 19

NYHEDER

 

SÅ BLEV DET EFTERÅR 2018 (september 2018)

 

Jeg er tilbage på fuld tid. Jeg har glædet mig til at være 100% tilbage, så vores kunder ikke længere skal lide nød.

Det er blevet efterår og vi skal have fat på flere områder, både internt og eksternt. Internt arbejder vi på en ændring af vores eksistereinde kocept. Når dette er klar, vil der komme opdateringer her på siden. Eksternt er det snart tid til årsregnskab, så alle balancer mv. skal være klar og opdateret. Det er vores mål at vi sammen med vores kunder vil forberede dette inden vi rammer december, så alle kan få en december med ro på.

 

Planen herefter er, at Jeanette napper sig en gang barsel fra januar og frem. Det vil sige at hun ikke er at træffe fra hun går på juleferie og frem til efteråret 2019. I øjeblikket tæller vi Jeanette og jeg i virkosmheden. Hvad der skal sker i forhold til personale, er vi ikke helt afklaret omkring, men der skal nok komme nyt, når vi har en bedre ide herom hvad.

 

 

 

 

 

 

 

VI ER BLEVET FLERE (december 2017)

 

Af flere årsager, har vi ansat yderligere en regnskabsassistent. Vi forventer bl.a. at Louise går på barsel fra 22. januar til 31. maj 2018, hvorefter hun starter op på deltid, hvorfor vikaren ansættes på tidsbegrænset kontrakt.

 

Jeanette blev fastansat fra 1. november 2017. Jeanette har siden marts 2017 siddet som vikar i virksomheden, hvor hun har siddet med en mindre gruppe kunders bogholderi samt andre administrative funktioner. Jeanette har i det store hele hjulpet og overtaget opgaver, der tidligere haltede. - Vi bryder os ikke om at svigte vores kunder, som har stor tillid til at vi når de ting vi lover at vi når. Defor kan det være nødvendigt at sige fra eller at udvidde.

 

For at assistere vores kunder bedst muligt, har vi valgt at få en barselsvikar ind fra 15. november 2017. Christina kommer fra revisionsbranchen, som Louise selv. Da Christina efter planen skal indgå i Louises stilling, så vil de kunder, som Louise til dagligt beskæftiger sig med, komme til at møde Christina inden jul. Louise og Christina vil samarbejde omkring aflevering af materialer til revisor til årsafslutningen 2017. Louise satser på at være med, indtil alle regnskaber er sendt videre til revisor. Det betyder, at vi får en travl start på 2018.

 

Vi nærmer os julen. Derfor vil vi lige gøre opmærksom på, at det vil være en god ide at få styr på det meste regnskabsmateriale inden juleferien. Vi vil aftale med vore kunder, hvornår vi forventer at tage hånd om materialerne inden momsafregningen til 1. marts 2018.

 

 

 

 

 

 

 

VI UDVIKLER OS STADIG (juni 2017)

 

Der er nu ikke noget, som når der skal træffes beslutninger.

 

Siden ultimo 2016 havde jeg gået med tanken, om jeg skulle benytte mig af det udviklingspotentiale, der var for min virksomhed. I marts kunne jeg ikke modstå fristelsen og efter flere samtaler med Jeanette, så besluttede jeg mig for at prøve livet som selvstændig og leder.

 

Jeanette startede i virksomheden på deltid (med potentiale for en fuldtidsansættelse) i marts 2017.

Efter sommeren vil Jeanette have en fuldtidsstilling i virksomheden.

Vores samarbejde er super godt, og Jeanette er en stor hjælp, når jeg i periode er meget ude af huset. Jeanette skal lære en masse ting, som kommer med tiden, men hun er ikke uden evner. - Se mere om Jeanette under "Om os"

 

Vi har i løbet af foråret besluttet at udarbejdelse af årsrapporter og personlige indkomst og formueopgørelser er ikke noget, vi kommer til at beskæftige os med. Derfor har vi samarbejdspartnere, så vi har mulighed for at hjælpe dig til at udfylde behovet i din virksomhed.

 

Sommeren står for døren og i år holder vi ferielukket i uge 29-31, begge uger inklusiv.

 

 

 

 

 

 

 

UDVIKLINGEN i 2016 (december 2016)

 

 

Der er godt gang i biksen i Rårup!

 

Opstarten har været lettere, end jeg havde turde forvente. Med stor opbakning fra famile, samt nye som "gamle" kunder, så har jeg i dag en forretning, som jeg kan leve af. Dermed er målet ikke nået og gnisten ikke borte!

 

Jeg har lært, at det er okay at kalde mine virksomhedsydelser for freelance bogholder med PLUS - for jeg kan bare lidt mere end, hvad man kan forvente af en gennemsnitlig freelance bogholder.

 

Målet for efteråret har været at deltage i nogle kurser, så jeg har opdateret viden til foråret 2017. Jeg har deltaget i flere kurser og forventer at deltage i 2 kurser mere, inden det nye år skydes i gang. Nogle kurser er kundespecifikke, andre er mere generelle, som informationsmøde "aktuelt - for revisorer" ved SKAT i Horsens d. 22. november 2016.

 

Jeg har fortsat ledig kapacitet, dog i begrænsede mængder.

Er du ikke allerede kunde hos mig, så kontakt mig for et uforpligtende møde. Jeg vil meget gerne høre om din virksomhed og finde ud af, hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed bedst muligt.

Louise Linde Trane

HD-Regnskab

Louise Linde Trane

HD-Regnskab

Louise Linde Trane

HD-Regnskab

Louise Linde Trane

HD-Regnskab

Træf os

Vi beklager, at vi øjeblikket ikke har faste kontortider.

 

Ring altid først, hvis du vil være sikker på at finde en på kontoret.

Adresse

Trane RegnskabsService

Smedegade 14, Rårup

7130 Juelsminde

CVR: 37597430

Kontakt

Louise: 20 96 78 19

Kontor: 52 17 78 19

Mail: info@traneregnskabsservice.dk

 

Copyright © 2017 TraneRegnskabsService.dk All rights reserved.